لألـــــــــــىء بــــــــــحر
السلام عليم
عزيزى الزائر:اهلا ومرحبا بك فى منتدى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 752613 لألىء بحر رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 752613
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 46756_11
يرجى التشرف بالتسجيل ان لم تكن عضو
وتريد الانضمام الى اسرة المنتدى
شكرا

ادارة المنتدى
السلام عليم
عزيزى الزائر:اهلا ومرحبا بك فى منتدى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 752613 لألىء بحر رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 752613
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 46756_11
يرجى التشرف بالتسجيل ان لم تكن عضو
وتريد الانضمام الى اسرة المنتدى
شكرا

ادارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذا الموقع خاص بى ولكل من اراد ان يضع لؤلؤة جميله بمكان ما ولآلئنا هى المواضيع المميزة والبصمات والتعليقات الطيبة والتى تكاد تشعرنا انها جميلة ونفيثة كاللآلىء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MIDO HARDY
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_vote_rcapرسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_voting_barرسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_vote_lcap 
سعاد حسنى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_vote_rcapرسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_voting_barرسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_vote_lcap 
Admin
كابتن نادر
الاء الرحمن
نور الايمان
احمد نور
crying..rose
اياد
نورهان
المواضيع الأخيرة
» اسماء بنات 2011
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالسبت 30 أبريل 2011 - 15:30 من طرف زائر

» عاد لسيئل كيف حالكم جميعا ..؟؟؟
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 4 أبريل 2011 - 7:53 من طرف MIDO HARDY

» السادات بطل الحرب والسلام ...صور...
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالجمعة 21 يناير 2011 - 21:40 من طرف احمد نور

» دعوه للحوا والمناقشه فى المنتدى ؟؟؟
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالجمعة 21 يناير 2011 - 21:38 من طرف احمد نور

» الرقم القومى والعالمى والبطاقة الشخصية وصفات خاتم الانبياء محمد صلى الله عليه وسلم
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء 21 سبتمبر 2010 - 11:12 من طرف MIDO HARDY

» حوار النبي صلوات الله عليه مع الشيطان
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء 21 سبتمبر 2010 - 10:49 من طرف MIDO HARDY

» عيد ميلاد سعيد يا مروة عرفة عبده على
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:52 من طرف MIDO HARDY

» تعــــاريف جميله
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:35 من طرف MIDO HARDY

» نصائح فى حياتنا اليومية
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:23 من طرف MIDO HARDY

» نصائح اخوية
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:20 من طرف MIDO HARDY

» أين انت حبيبتى؟؟
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:14 من طرف MIDO HARDY

» أرجوك يا زوجي لا تحبنى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:11 من طرف MIDO HARDY

» تااااااااااااااااااامر حسنى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 1:50 من طرف MIDO HARDY

» اعتزى اختى المسلمة بحجابك فما اجمل الحجاب
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 1:40 من طرف MIDO HARDY

» جئت اليكم منتشيا
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 1:32 من طرف MIDO HARDY

» ترحيب بالمشرف الجديد love angel
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 1:30 من طرف MIDO HARDY

» صور اطفال روعة
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 10:23 من طرف نــورعيني

» صور رائعة
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 10:16 من طرف نــورعيني

» صور انمى محجبات
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 10:11 من طرف نــورعيني

» فاليقولوا عن حجابى لاوربى لن ابالى
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 10:10 من طرف نــورعيني

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 24 بتاريخ الأحد 10 سبتمبر 2017 - 12:32
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط https://l2ale2.yoo7.com على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط لألـــــــــــىء بــــــــــحر على موقع حفض الصفحات

رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

الديانة : مسلمة وافتخر
جنسية : مصرية وافتخر بردو
انثى السرطان عدد المساهمات : 147
تاريخ الميلاد : 24/06/1992
العمل/الهوايه : طالبة\النت
الحالة الاجتماعية : فى حالة حب

رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى   رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأحد 13 يونيو 2010 - 8:33

زهرة زهرة زهرة زهرة زهرة زهرة رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى زهرة زهرة زهرة زهرة زهرة زهرة
انا لما عملت المنتدى ده كان مجرد

فكرة انى اجرب بس مش اكتر واشرك فيه ناس وكدا

وبعد كدا لما لقيت الطريقة وعملت قلت انا هادخل فيه صحابى بحيث

ان ده يكون ملتقى لينا وبطريقة المنتديات مش بطريقة الفيس

بوك او غيرها من المواقع الاجتماعية دى

بعد كدا قلت انه الناس كلها تتجمع فيه ويكونوا فيه كانهم

اسرة لانهم هايبدؤا من الصفر مع بعض ولما هايكبر هايكونوا هما

الاساس وبعد كدا هايفتخروا بكدا

والحمد لله انا لقيت ان المنتدى فيه قبول عليه رغم اننا ف فترة

امتحانات ونقدر نكبره بينا ولينا مش شرط نجمع فيه كمان اكبر

قدر من الناس

وسط ده كله لقتنى بدأت لوحدى والمفروض كنت اتفق انا ومجموعة من

صحابى على اننا نعمل منتدى

انا دلوقتى فى فترة امتحانات ومحتاسة كمان هنا لانى الوحيدة اللى

بفهم ف شغل لوحة الادراة

ملخص الكلام ده كله انا عايزة شخص يكون بيفهم ف الادراة وناس

تانية تتقدملى عشان تكون ليها مهمات معينة ف المنتدى لان

التنظيم بيكون من اهم اساسات نجاح اى شىء

وشكرا

هذه لك
https://l2ale2.yoo7.com
احمد نور
مشرف
مشرف
احمد نور

ذكر السمك عدد المساهمات : 40
تاريخ الميلاد : 15/03/1990
العمل/الهوايه : طالب بجامعه الازهر
الحالة الاجتماعية : أعزب

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى   رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأحد 13 يونيو 2010 - 14:59

الاول - ربنا يوفئك فى امتحانك بإذن الله

ثانيا
بالنسبه للتنظيم اكيد دى حاجه كويسه فعلا عشان فعلا مش تشيلى الحمل لوحدك لان لو استمريتى على كده هتدايقى وهتزهقى

اما عن فكره التنظيم انا احب اعرض عليكم كده فكره كنت بعملها
ونجحت بالفعل

مثلا يكون اتنين بس اللى يتحكموا فى لوحه الاداره بتاع المنتدى ويفضل ميكنشى اكتر من من كده ( ودى نصيحه ) !!

وليكن مثلا مدير المنتدى والتانى نسميه نائب المدير

ويفضل يكون بينهم وسيله اتصال تانيه زى الميل مثلا

دى حاجه
تانى حاجه المشرفين انا شايف انو مثلا يبقى فى اربعه مشرفين

او مثلا نقسم المنتدى لاقسام
كل قسم يبقى فيه تلت منتديات

وكل قسم يبقى ليه مشرف
فيبقى كده عندنا اربع او خمس مشرفين
بحيث ان كل مشرف يبقى حر فى القسم بتاعه بس

ويبقى فى واحد مشرف عام على المنتدى ده هيبقى ليه كل الاشراف على القسام ويعمل مثال اللى المشرفين التانيين مش عملوه او مثلا مش فاضيين او مش متواجدين على النت لظروف معينه

كده يبقى عندنا 2 فى الاداره ودول كل وظيفيتهم ينفذوا اللى الناس عيزاه ويزبطوا شكل المنتدى لان فى حاجات كتير جدا ممكن تعمل يبقى المنتدى حلو
وكمان عندنا اربعه مشرفين مثلا
بقى كده كلنا سته
ولازم يبقى فى وسيله اتصال بين السته دول يتكلموا بقى على الياهو على اى حاجه غير المنتدى ده مش بقول يعنى يقلبوها تعارف وكده لالالالا
بس انا شايف انو لازم يبقوا عارفين بعض افكار بعض كده يعنى

بحيث كل واحد فينا عارف التانى امكانياته ايه بيفكر الزاى ممكن يعمل ايه ؟ كده يعنى

لان كل واحد اكيد بيفهم فى حاجه
يعنى مثلا المنتدى لازم يكون ليه شعار او خلفيه معينه لازم يكون فى واحد بيفهم فى الجرافيك والتصميم ولو مفيش فى المنتدى انا اجبلكم ولد استاذ فى الحكايه دى وسنه صغير

انا كل قصدى انو يبقى عندنا منتدى فنيا حلو يعنى مش نقصه حاجه

واحب اقلكم
انو العبره مش فى الاعضاء زى ما قال الادمن ممكن نبقى اصحاب فعلا كده بس ونتناقش ونلعب من خلال مواضيع الالعاب نهزر نعرف مشاكل بعض كده يعنى العبره مش فى مين مدير ومين مشرف وكده لالالالا
كلنا اولا اخيرا زى بعض

كمان العبره مش فى عدد المساهات ولا فى الردود ولا فى عدد المواضيع
ممكن يكون المنتدى كله فيه خمس مواضيع بنتناقش فيها بس ويبقى حلو افضل من 100 موضوع ملهاش لازمه
كمان مثلا ممكن كل عضو يحط 7 مواضيع فى اليوم فنطر كلوا يرد دى حاجه مش حلوه
ممكن يحط موضوع او اتنين او تلاته كفايه اوووووووووووى
كمان عاوز افكركم شكل المنتدى وتنظيمه ده مهم لسبب صغير
ان مثلا كل واحد فينا هيقول لاصحابه فى منتدى حلو فى ناس كويسه
لما يشترك ويلاقى شكل المنتدى وحش او مثلا مفيش ديمقراطيه ومحدش بيرد عليه ولا بيعبره
اكيد هيمشى نا مش بقول كده عشان نلم اعضاء لالالالا انا اولا واخيرا مش بحب كتر اعضاء

اما عن اختيار المشرفين والاداره دى حاجه خاصه بالادمن هو حر

ااما عن طريقع الاتصال بينهم ممكن مثلا كل المشرفين والاداره يتقابلوا مثلا على الميل ساعه فى الاسبوع كلهم ويعملوا كونفرس وكل واحد يقول ايه النظام وافكاره وكده !!
على فكره انا عندى منتدى فيه ناس كتير اووووووووى فوق ما تتخيلوا المنتدى موجود فى بياناتى المنتدى ده فيه تقريبا مجوعه الادره والمشرفين اكتر ناس نشيطه ونعرف بعض من تلت سنين
عارفين سبب ان المنتدى انتشر وبقى كويس ايه ؟؟
مش اننا نشرناه لالا
كان فى تنظيم خصوصا فى الاداره
كل واحد عارف بيعمل ايه ولو حد اعترض لازم نفهم وجه نظره
كمان لما يكون فى بنت اشتركت ومش تلاقى اى شباب بيبعتلها رسايل ويعاكسوها والنظام ده اكييد هترتاح فى المكان ده وهتحبه ؟؟
المنتدى اللى انا مديره كنا كشباب وبنات كلنا اصحاب واخوات
رغم ان محدش فينا شاف التانى على الحقيقه وكنا اصحاب فى الايميل والفيس بوك وكده وكنا قريبين من بعض اووووووى كشباب او بنات عارفين مشاكل بعض وتفكيرنا رغم اننا على الحقيقه محدش شاف التانى
انا بقول كده مش بفتخر لالالالا انا بقلكم كمثال وطبعا مش وصلنا لكده غير بعد سنين عبال ما فكرنا فى التنظيم وكده
فانا بقلكم ليه منعملشى كده من الاول ؟؟؟

عموما انا كلامى ده مش اجبارى او مش راى متعصب
لالا انا عجبنى بس الموضوع لانى فكرت انى اقول كده من بدرى بس قلت لالا انتم اصحاب وادرى منى كمان محبتشى اقول كده لتقولوا ده لسه جديد وفرحان انوا عندوا منتدى وجاى يغيظنا او عاوز يبقى مدير وكده لالالالالالا انا مش كده خالص
انا قلتلكم انا قعدت تسع شهور من غير منتديات اصلا
بس حبيت اعرف ناس جديده وابدأ من الاول كده بس

اما عن كلامى ان يبقى اتنين فى الاداره وعدد المشرفين والاقسام وكده
ده اولا واخيرا مجرد وجهه نظر وممكن طبعا تكون غلط
لان القرار اولا اخيرا فى ايد الادمن
وانا اسف جدا لإطاله معلش
وشكرا
سعاد حسنى
مشرف عام
مشرف عام
سعاد حسنى

الديانة : مسلمة
جنسية : مصرية
انثى السمك عدد المساهمات : 149
تاريخ الميلاد : 21/02/1993

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى   رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالأحد 13 يونيو 2010 - 17:59

فكرة احمد ميه ميه وعشرة على عشرة وانا معاه فى كل كلمة واهم حاجة شكل المنتدى تدفع اى حد يدخله ولو بالصدفة انه يسجل فيه
رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 258879
وانا بصراحة معرفش اعمل اى حاجة
ههههههههههههههههههههه
بس نتعلم وواحدة واحدة واللى بيفهم زى عمو احمد يعلم اللى ميفهمش
هههههههههههههههه
تحياتى يا ادمن
MIDO HARDY
Admin
Admin
MIDO HARDY

الديانة : مسلم والحمد لله
جنسية : مصرى وافتخر اعظم جنود الارض
ذكر السمك عدد المساهمات : 284
تاريخ الميلاد : 22/02/1991
العمل/الهوايه : طالب جامعى ومشرف بالمنتديات ومشجع متعصب للنادى الاهلى
الحالة الاجتماعية : مجروح وحدانى و بدور على حب حقيقى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى   رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى I_icon_minitimeالخميس 1 يوليو 2010 - 15:24

رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى 912185
https://l2ale2.yoo7.com/

رسالة من المدير العام للمنتدى لجميع اسرة المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رسالة لجميع اعضاء المنتدى
» رسالة بالعنجليزى
» رسالة من فرعون-شعب غريب
» رسالة من صعيدى لابنه جامدة \\ قمه الفكاهه\\
» دعوه للحوا والمناقشه فى المنتدى ؟؟؟